دوشنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۹

حلالم کن - Hakkini Helal Et

ای عزیزی که دستت از دنیا کوتاهه و ازت دل چرکین بودم .....
ای کسی که زندگی خانودگی متلاطمی داشتی و میدونم که مادرت هم طرفت نبود فقط بخاطر رفتار زننده همسرت که برای خانواده زنش احترام نمی گذاشت و متاسفانه دودش به چشم بچه های بیگناه و ساده لوحش رفت.
وقتی که دختر مهندست از دنیا رفت و در گذشت مادر مرحومت به جای اینکه دلداریت بدهد و بار غم سنگینت را بر دوش بکشد خودم دیدم که مادرت فرار کرد رفت خانه دختر دیگر پولدارش که ان موقع همسرش مقام بود و ما هیچ چیزی جز فخر فروشی و طعنه و متلک از او بیاد نداریم که الان در حال تقاص پس دادنه .........عدالت پنهان خدا هست .....خدایا کینه و نفرت را دور کن..... توبه
ای عزیزی که از ما خجالت می کشیدی و تا دم مرگ اینجا را نفروختی و دست ما را گذاشتی تو حنا
یادته که وقتی دختر مهندست  دار فانی را وداع گفت بجای اینکه طرفدارم باشی و من داغدار را بفهمی و بپرسی دردت چیست چته .......از دختر خواهران همسر بی مسولیتت حمایت کردی کاری که هیچ مادری در حق دخترش نمی کنه
تاسف اوره که اینا یادم میاد ....یادته از یک مشت احمق بیشعور بجای دختر داغدارت طرفداری می کردی 
تو همیشه غریبه دوست بودی علت کارای بی خردانه تو را هرگز نخواهم فهمید
دلیل اینهمه منفی بودن و خانه نشینی من توبودی تو  که دایره ارتباطات ما را محدود نمودی و با  سالها یکجا نشینی در این 
خراب شده .....ما را از ابتدایی ترین امکانات زندگی محروم نمودی
یادته هر تلفن من ساده لوح را کنترل می کردی .....یادته هرچی می گفتم بگو من نیستم و اینجا را فروخته و رفته ..منو صدا می کردی که با این نارفیق اشغال حسود حرف بزن .....هر چی می گفتم که تلفنو قطع کن مریض و منو صدا نکن مثل عقده ای ها چسبیده بودی دم تلفن و مواظب من ساده لوح بودی 
بجای اینکه بگی اینا دوست نیستند یک مشت مگس دور شیرینی اند و یک مشت لاشخورند که می رند وپشت  سرشونو نگاه نمی کنند و فقط ازتو سو استفاده کردند  روزایی که از این ادم نما ها کمک خواستی با پررویی تو چشات نگاه کردند که من نمی تونم برات کاری بکنم  اخه تو دلم موند که جواب تو لاشخور بدقدم که معلوم نیس چجوری رفتی خودتو جا کردی را ندادم شیرین که الهی هیچ وقت خیر نبینی .....خوب بجای راهنمایی فقط مثل زندانبانان از من بازجویی کردی
بهرحال نمی خوام که روحت عذاب بکشه روحت شاد خدایا من او را حلال کردم
حلالت کردم ..... روحت شاد و یادت گرامی